Komunikat - zmiana w obsłudze Klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Pułtusku

Print Drukuj
Szanowni Klienci,
uprzejmie informuję, że od dnia 1 grudnia 2022 roku nastąpią zmiany w obsłudze Klientów PUP w Pułtusku. Od tego dnia – w celu usprawnienia obsługi i zachowania jeszcze większej poufności w czasie prowadzonych rozmów, jak również w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników – uruchomiony zostanie „Kolejkowy System Obsługi".
W związku z powyższym, na stanowisko obsługi będzie można się udać po uprzednim pobraniu biletu z urządzenia dedykowanego (Infokiosku). Ponadto, Klienci będą obsługiwani z dwóch poziomów:
 
Wejście „A" – wejście główne
Stanowiska:
Informacja/Biuro podawcze
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Zaświadczenie o statusie i przyznanych świadczeniach
Zgłoszenia: zmiany danych, podjęcia pracy, członka rodziny do ubezpieczenia
Dotacje na podjęcie działalności gospodarczej
Staże
Prace interwencyjne, Roboty publiczne
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Zgłoszenie oferty pracy, Zatrudnianie cudzoziemców
Doposażenie/wyposażenie stanowiska pracy
Obsługa osób niepełnosprawnych
Potwierdzenie wizyty internetowej
 
Wejście „B" – wejście od strony CAZ
Stanowiska:    Pośrednictwo pracy – indywidualne
Doradztwo zawodowe
Szkolenia, Przygotowanie zawodowe dorosłych
Sekretariat
Potwierdzenie wizyty internetowej
 
Dodatkowym rozwiązaniem będzie możliwość umówienia wizyty w Urzędzie telefonicznie lub on-line.
 
Powyższe rozwiązanie – w dobie wszechogarniającej cyfryzacji – jest priorytetowym rozwiązaniem, dotowanym przez Departament Informatyki Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.

Dyrektor PUP w Pułtusku
Witold Chrzanowski
Informacje o publikacji dokumentu